چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
آیت الله مکارم

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جعلی اسرائیل گفتند: وظيفه مسلمين دنيا اين است كه اين ننگ و ذلت را بر خود نپذيرند و اجازه ندهند صهيونيستها مسجد الاقصى را كه قبله اول آنهاست اشغال كنند و مسلمانان فلسطين را نبايد تنها گذاشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این  بیانیه را که  این مرجع تقلید  امروز در درس خارج فقه خود قرائت کردند بدین شرح است:

طرح شيطانى اسرائيل براى تقسيم زمانى و مكانى مسجد الاقصى بين مسلمانان و يهوديان و به دنبال آن هجوم وحشيانه به نمازگزاران تبديل به فاجعه بی سابقه‌اى شده است.

اين در حالى است كه مسلمانان غيور فلسطين تصميم گرفته‌اند تا پاى جان بايستند و از اين جنايت جلوگيرى كنند. عده‌اى از آنها مجروح شده و عده‌اى به طرز وحشيانه‌اى دستگير شده‌اند.

وظيفه مسلمين دنيا اين است كه اين ننگ و ذلت را بر خود نپذيرند و اجازه ندهند صهيونيست‌ها مسجد الاقصى را كه قبله اول آنهاست اشغال كنند و مسلمانان فلسطين را نبايد تنها گذاشت.

گرچه بعضى از مراكز بين‌المللى و بعضى از دول اسلامى اين كار را محكوم كرده‌اند ولى اين كافى نيست.

همه مسلمين، علما و دانشمندان، سياستمداران و جوانان غيور هر كدام بايد به مسئوليت خود عمل كنند و با هر وسيله ممكن جوانان فلسطينى را يارى دهند و جلو اين فاجعه را بگيرند.

مسلمانان بايد دشمن واقعى خود را خوب بشناسند و هرگز دست به دست او ندهند و بدانند اين دشمن فقط دشمن ملت فلسطين و ايران اسلامى نيست. هر گاه توان پيدا كند همه كشورهاى اسلامى را اشغال مى‌كند و همه مقدسات آنها را بر باد مى‌دهد.

سكوت حاميان صهيونيست‌ها در برابر اين جنايت هولناك تعجب‌آور نيست. آنها اين رژيم جعلى را در قلب كشورهاى اسلامى به منظور تضعيف مسلمين و غارت منابع آنها به وجود آورده‌اند. و به يقين از جنايات او حمايت مى‌كنند.

از خدا مى‌خواهيم همه مسئولين در همه كشورهاى اسلامى بيدار شوند و به وظيفه خود در اين شرايط حساس عمل كنند.

والسلام على من التبع الهدی

 

1394/06/29

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha